Nut Hunter / Olka Gıda Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
1. Genel Hükümler
Nut Hunter olarak sattığımız Fıstık Ezmesi, Fındık Ezmesi, Kaju Ezmesi gibi tüm ürünler, doğal ve taze gıda ürünleridir. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ilk önceliğimizdir, ancak gıda güvenliği ve hijyen standartları gereği, iade ve değişim süreçlerimiz belirli kurallara tabidir.
Bu politika, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri dikkate alınarak hazırlanmıştır.
2. İade Süresi ve İade Hakkının Kullanılması
Tüketici, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne göre genel olarak on dört (14) gün içinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
Ancak, Yönetmeliğin 15. maddesi uyarınca, çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmelerde ve hijyen açısından açılmış ambalajlı ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
Bu nedenle, Nut Hunter ürünlerinde cayma hakkı;
- Ürünün bozulmasını önleyecek şekilde kapalı, hasarsız ve orijinal ambalajı açılmamış ise kullanılabilir.
- Açılmış, tadına bakılmış, ambalajı yırtılmış veya bozulmuş gıda ürünlerinde hijyen ve gıda güvenliği nedeniyle cayma hakkı bulunmamaktadır.
3. İade Kabul Edilecek Durumlar
İade talebiniz, aşağıdaki şartlardan biri veya birkaçı mevcutsa kabul edilecektir:
- Hatalı Ürün Gönderimi: Sipariş ettiğiniz ürün dışında (örneğin Fıstık Ezmesi yerine Fındık Ezmesi) farklı bir ürün gönderilmesi.
- Ürünün Hasarlı Ulaşması: Ürünün size teslimat sırasında (kargo kaynaklı) ambalajının yırtılmış, kırılmış veya sızıntı yapmış olması ve bu hasarın kargo görevlisi nezaretinde tutanakla tespit edilmiş olması.
- Üretim Kaynaklı Hata: Üründe, ambalajı açılmadan önce tespit edilebilen ve kullanımı imkansız kılan bir üretim hatası olması (örneğin küflenme, anormal koku).
Bu durumlarda, hasarı veya hatayı teslim tarihinden itibaren en geç üç (3) gün içinde aşağıdaki iletişim kanallarımızdan bize bildirmeniz gerekmektedir.
- Telefon: 0507 916 95 55
- E-posta: olkagida@gmail.com
4. İade Prosedürü ve Geri Ödeme
Onaylanan iadeler için izlenecek adımlar şunlardır:
- Onay: İletişim kanallarımız aracılığıyla bildiriminiz alındıktan sonra, durumu değerlendireceğiz ve size iade onayı vereceğiz.
- Kargo: İade onayı verilen ürünleri, size bildireceğimiz kargo kodu ile Anlaşmalı Kargo Şirketi üzerinden ve karşı ödemeli (masrafları bize ait olmak üzere) göndermeniz gerekmektedir. Farklı bir kargo şirketi ile yapılan gönderimler kabul edilmeyecektir.
- İnceleme ve Geri Ödeme: İade edilen ürünler, Şirketimize ulaştıktan sonra hasar/hata tespiti için incelenir. İnceleme sonucunda iade şartlarına uyduğu tespit edilirse, ödemeniz kullanılan yönteme uygun olarak (Banka/Kredi Kartı veya Havale) on dört (14) iş günü içinde tarafınıza iade edilir.
NOT: Bankaların ve ödeme kuruluşlarının geri ödeme sürecini kartınıza yansıtma süresi bu 14 iş gününden sonra ek süre gerektirebilir. Bu süreler tamamen bankanızın kontrolündedir.
5. Değişim İşlemleri
Nut Hunter, doğrudan değişim hizmeti sunmamaktadır. Değişim talep edilen durumlarda, yukarıdaki şartlara uygun olarak iade prosedürünü takip etmeniz, ödemenizi geri almanız ve istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
6. İletişim Bilgileri
İade ve geri ödeme işlemlerinizle ilgili tüm sorularınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
- Şirket Ünvanı: OLKA GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
- Adres: Gökmeydan Mah. 4253.sok no:12 Arsuz/Hatay
- E-posta: olkagida@gmail.com
- Telefon: 0507 916 95 55